SPRAWDZENIE SWOICH DANYCH W CENTRALNYM REJESTRZE WYBORCÓW

 

1. PRZEZ INTERNET

Wniosek o udostępnienie informacji o danych przetwarzanych w Centralnym Rejestrze Wyborców należy złożyć na piśmie utrwalonym w postaci elektronicznej, opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej (poprzez profil zaufany).

Jak uzyskać dokument:

  • Należy wejść na stronę www.mobywatel.gov.pl.
  • Kliknąć „zaloguj się na mObywatel.gov.pl”.
  • Po lewej stronie ekranu należy wybrać zakładkę „Twoje dane” a następnie zakładkę „Centralny Rejestr Wyborców”.
  • W prawym górnym roku kliknąć ikonę „Zamów dane z rejestru”.
  • Następnie należy sprawdzić swoją skrzynkę odbiorczą w serwisie mObywatel. Powinien być w niej dokument z informacją o Twoich danych przetwarzanych w Centralnym Rejestrze Wyborców. Dokument generowany jest w formacie PDFi opatrzony elektroniczną pieczęcią Ministra Cyfryzacji.

2. W URZĘDZIE

Wniosek o udostępnienie informacji o danych przetwarzanych w Centralnym Rejestrze Wyborców wersja docx, wersja pdf należy złożyć w Urzędzie Miasta i Gminy w Gryfinie, w Wydziale Urzędu Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich, pok. 4 (w urzędzie właściwym dla miejsca ujęcia w Centralnym Rejestrze Wyborców). W przypadku wystąpienia nieprawidłowości w Centralnym Rejestrze Wyborców należy zgłosić reklamację (pisemnie lub ustnie do protokołu).